حمله داعش به نیویورک خنثی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 دی 1394
بازدید : 166
نویسنده : admin

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک فرد هوادار داعش که به دنبال حمله به رستورانی در ایالت نیویورک بوده و تلاش داشته تا تجهیزاتی را برای داعش فراهم کند، بازداشت شده است.

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ایندیپندنت، یک مرد آمریکایی به اتهام طرح‌ریزی برای انجام حمله‌ای تروریستی به یک رستوران در ایالت نیویورک در شب سال نوی میلادی، بازداشت شد.

 

وزارت دادگستری آمریکا گفت که امانوئل لاتشمن 25 ساله، طرحی برای حمله به یک رستوران در منطقه روچستر در ایالت نیویورک داشت. وی همچنین به تلاش برای تأمین تجهیزاتی برای داعش متهم شده است. خبر بازداشت وی زمانی اعلام شد که حدود 6 هزار افسر پلیس نیویورکی در حال آماده‌شدن برای تأمین امنیت مراسم شب سال نو در شهر نیویورک هستند، مراسمی که انتظار می‌رود یک میلیون نفر در آن شرکت کنند.

 

آدام کوهن، افسر ویژه اف‌بی‌آی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «اف‌بی‌آی مانع از اجرای قصد امانوئل لاتشمن برای کشتن شهروندان غیرنظامی در شب سال نو شده است».

 

طبق این گزارش، لاتشمن، قصد داشت با استفاده از چاقو به شهروندانی که در رستوران مدنظر حضور داشتند، حمله کند.

 

در این بیانیه آمده است: «اف‌بی‌آی، همچنان در مورد افراد بیگانه‌‌ای که از اینترنت برای تحریک برخی افراد در ایالات متحده به منظور انجام اقداماتی خشونت‌آمیز در محل زندگی خود استفاده می‌کنند، نگرانی دارد».

 

نیویورک‌تایمز نیز گزارش داد که براساس دادخواست جنایی که به دادگاه ارائه شده است، لاتشمن، از ماه نوامبر با یک «مخبر» اف‌بی‌آی در تماس بوده و به کرات حمایت خود از داعش و علاقه‌اش برای پیوستن به این گروه در سوریه را بیان کرده است. اواخر ماه جاری بود که وی به این مخبر گفته بود که با فردی که خود را عضو داعش در سوریه معرفی کرده است در تماس است. لاتشمن همچنین نفرت خود از هر آن چیزی که در آمریکا وجود دارد و قصدش برای پیوستن به این گروه را به زبان آورده است.

 

همچنین براساس اسنادی که به دادگاه ارائه شده است، لاتشمن، که سوءسابقه جنایی داشته و دورانی از بیماری روانی را پشت سر گذاشته است، با ابوبکر البغدادی، رهبر داعش بیعت کرده بود و خواهان ترک ایالات متحده و عزیمت به سوی  سرزمین "خلافت" شده بود.

 

این فرد با یک عضو داعش در سوریه در ارتباط بوده است، کسی که وی را به کشتن افراد غیرمسلمان در تعطیلات (سال نو) ترغیب کرده بود.




:: برچسب‌ها: حمله داعش , روستای مظفرآباد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ روستای مظفرآباد mozafarabadroosta.blog.ir
به وب سایت مظفرآباد نیوز خوش آمدید

لطفا نظرتان را در مورد این وب سایت بنویسید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مظفرآباد نیوز و آدرس mozafarabadnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 834
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

RSS

Powered By
loxblog.Com