چگونگی تجاوز داعش به اسرای زن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 دی 1394
بازدید : 177
نویسنده : admin

این سند مربوط به یک "فتوا" از مسئولان امور دینی داعش است که در لابه‌لای اسناد و مدارکی یافت شده که نیروهای ویژه آمریکا در جریان عملیات خود در مه گذشته در سوریه به دست آوردند. در این عملیات مسئول امور مالی داعش کشته شد و زن وی به همراه کامپیوتر و مدارک زیادی توسط کوماندوهای آمریکایی از سوریه خارج شدند.

 

در این فتوای 15 بندی که برای ساماندهی به امر برده‌داری جنسی از سوی داعش صادر شده تاکید شده است که "این 15 بند برای جلوگیری از نقض حقوق اسرای زن صادر شده است!". تاکنون صدها مورد تعدی به اسرای زن توسط اعضای این گروه تروریستی گزارش شده است و سند مذکور تلاشی از سوی رهبران داعش برای مقابله با این پدیده است.

 

در این سند برای نمونه آمده است که دو یا چند عضو داعش که به طور مشترک یک "کنیز" را خریداری می‌کنند حق استفاده جنسی از وی را ندارند و یا کسی حق ندارد هم‌زمان با یک مادر و دختر رابطه داشته باشد.

 

این سند که از سوی "کمیته تحقیقات و صدور فتوای" داعش صادر شده در میان حجم بالایی مدارک و اسناد درباره نحوه استفاده این گروه تروریستی از منابع درآمدی خود مثل نفت و آثار باستانی یافت شده است.

 

سازمان ملل و دیگر نهادهای فعال در حوزه حقوق بشر، گروه تروریستی داعش را به ربودن و تجاوز جنسی به هزاران زن و دختر کم سن‌وسال به ویژه دختران اقلیت ایزدی در شمال عراق متهم کرده‌اند. داعشی‌ها بسیاری از این زنان و دختران را یا به عنوان غنیمت جنگی به دست آورده و یا به عنوان برده خریداری می‌کنند.

 

این گروه تروریستی نه تنها این مساله را پنهان نکرده بلکه بر عکس به آن افتخار می‌کند و حتی مرکزی برای مدیریت این امر تحت عنوان "غنایم جنگی" دایر کرده است.

 

دیده‌بان حقوق بشر در آوریل گذشته گزارشی را براساس اظهارات 20 زن که موفق به فرار از دست این گروه شده‌ بودند، تنظیم و ارائه کرد. این زنان فاش کردند که داعش به شکلی سیستماتیک دختران جوان را از مردان و پسران جوان و سالمندان جدا و آنها را به مناطقی دیگر در سوریه و عراق منتقل کرده تا بین اعضای خود تقسیم کند یا به فروش برساند.

 

آنها به گزارشگران دیدبان حقوق بشر گفتند: این دختران جوان یا مجبور به ازدواج شده و یا در برخی موارد چندین بار فروخته شده و یا هدیه داده می‌شدند و سپس بارها مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند.

 

گروه تروریستی داعش برای اولین بار فتوای سوءاستفاده جنسی از اسرای زن خود را با شماره 64 در تاریخ 29 ژانویه 2015 صادر کرد. 




:: برچسب‌ها: روستای مظفرآباد روداب , اسرای زن , تجاوز داعش ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ روستای مظفرآباد mozafarabadroosta.blog.ir
به وب سایت مظفرآباد نیوز خوش آمدید

لطفا نظرتان را در مورد این وب سایت بنویسید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مظفرآباد نیوز و آدرس mozafarabadnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 722
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

RSS

Powered By
loxblog.Com